Skip to main content

Loome teie ettevõttele äratuntava logo

Logo kujundamine

Logo on teie ettevõtte nägu. See on graafiline element, mis esindab teid kõigil reklaamipindadel ja on pidevalt kliendiga kontaktis. Logo põhijooneks on selle äratuntavus ja hõlpsasti tajutavus. Inimesed peaksid olema võimelised teie ettevõtet hõlpsalt tuvastama ja mõnel juhul isegi suutma kohe öelda ettevõtte valdkonna. Oleme välja töötanud logod paljude valdkondade ettevõtetele ja teame, kuidas luua pilkupüüdev graafiline sümbol. Meie logod kajastavad esindatud ettevõtete visiooni, põhimõtteid ja kompetentsi.

Logo tegemine


Logo kujundamise protsess algab teie ettevõtte põhjalikust uurimisest. Peame teadma, mida teete, milliseid teenuseid või kaupu pakute, mis muudab teid konkurentidest erinevaks. Esmapilgul ei pruugi kogu see teave tunduda väga oluline, kuid täpselt nagu äris – disainis pole pisiasju. Logo on iga ettevõtte üks olulisi kujunduselemente ja lõpptarbija jaoks on see teie kaupade või teenuste kvaliteeditagatis. Pole lihtsalt juhus, et ettevõtteid, millel puudub äratuntav logo, nimetatakse tavaliselt nimetuks ja neil pole mainet, millest rääkida. Seetõttu peab igal endast lugupidaval ettevõttel olema äratuntav ja elegantne logo.

Logode tüübid

Kolm kõige levinumat logotüüpi on: tekstilogo, graafiline sümbol ja segatud logo, mis on mõlema kombinatsioon. Allpool on toodud mõned näited.
Logo tekstina

Tekstist logo koosneb ettevõtte või toote nime kirjastiilist. Sobivad nii standardsed stiilid kui ka eksklusiivsed, individuaalselt kujundatud stiilid. Kirjastiil võib erineda sümboliregistris (suurtähed / väiketähed), tähemärkide ja sõnade vahemikes, värvipaletis jne. Tekstilogo näide:

Google logo

Logo graafilise sümbolina

See logo koosneb graafilisest sümbolist – ettevõtte logost. Sellised graafikad võivad põhineda millelgi täiesti abstraktsel või seotusega, reaalsel joonisel või nende kombinatsioonil. Näide logost kui graafilisest sümbolist:

Olympics

Logo kui graafika ja teksti kombinatsioon

Kolmas logotüüp on ettevõtte graafilise logo ja selle tekstilise esituse sümbiootiline seos. Näide:

Microsoft logo

Võtke meiega ühendust ja loome teile äratuntava ja stiilse logo, mis rõhutab teie staatust ettevõttena. Kes teab, võib-olla muudab teie ettevõtte logo kunagi ajalugu. Loodame nii! Kui mitte seda, saate vähemalt ettevõttele ainulaadse sümboli, mis aitab inimestel teid hõlpsasti meelde jätta ja ära tunda nii teie ettevõtte kui ka teie kaubad.
Logo kujundamine

Kõige esimene logo

Lõbus infokild

Väidetavalt on esimene ametlikult registreeritud logo õlletootmisettevõtte “Bass” kaubamärk, mis oli punase kolmnurgaga kombineeritud tekstipealdis.

Bass Brewery logo

See juhtus 1. jaanuaril 1876 Briti patendiameti peakontoris. Legendi kohaselt olid selle ettevõtte esindajad veetnud aastavahetuse öö patendiameti uste juures valvel, et järgmisel päeval saada ihaldatud registrinumber 1. Kui palju tõtt selles loos on, seda on raske öelda; “Bass” õlletehas muutuks siiski üheks suurimaks maailmas, samas kui tema logoga õlu teeb igavesti ajalugu läbi Édouard Manet ja Pablo Picasso maalide, kes lisasid õllepudelid legendaarse punase kolmnurgaga oma maalidele.

Édouard Manet «A Bar at the Folies-Bergère», 1882 a.
Manet, A Bar at the Folies-Bergère

Küsige pakkumist!